18. 2. 2011.

Lako do posla - Kako sam zaradio prvih 100$ na internetu

Siguran sam da su se mnogi od vas u nekom momentu zapitali da li je stvarno moguće zaraditi novac na internetu. To pitanje me je proganjalo pa sam pre izvesnog vremena iz čiste radoznalosti odlučio da detaljno istražim ovu temu i pokušam da zaradim bar neku simboličnu sumu kako bih dokazao da li je ovo uopšte moguće ili ne.
Ukoliko ste naišli na moj blog lutajući po google-u u potrazi za "svetim gralom" internet zarade, najverovatnije se nalazite u istoj poziciji kao i ja pre godinu dana - ne poznajete nikoga lično ko na taj način zarađuje kako bi ste iz prve ruke saznali sve detalje. Jedino što vam preostaje je da duboko zaronete u Google, Yahoo i ostale pretraživače ne bi li pronašli malo više korisnih informacija na temu "internet zarada".
Do sada ste verovatno primetili da je internet preplavljen sajtovima koji promovišu, objašnjavaju i obećavaju "laku" online zaradu. Medjutim, moraću odmah da vas razočaram. Kao prvo, laka zarada, pa čak i na internetu, jednostavno ne postoji. Neophodan je trud i vreme. I naravno računar sa pristupom internetu. Ovde neću detaljno opisivati sve segmente i načine online zarade koje sam u početku istraživao, fokusiraću se samo na ono u čemu sam uspeo i za šta smatram da je vredno utrošenog vremena.

Kada mi je konačno stigla prva uplata, prijatelji su zainteresovano krenuli da mi postavljaju brojna pitanja. Pogadjate, ista ona pitanja koja sam i sam postavljao na početku ove avanture, a nisam imao kome da se obratim. Tako sam i došao na ideju da kreiram ovaj blog, kao kratak, interaktivni vodič pod nazivom internet zarada za sve one koji razmišljaju o tome kako doći lako do posla...

Iako mi nije bila namera da koncipiram blog kao detaljno step-by-step uputstvo za početnike, mislim da će vam iskustva koja sam ovde izneo sigurno pomoći da stvorite sliku o tome da li se isplati trošiti vreme, koliko se moze zaraditi i najbitnije, u kom smeru krenuti tj. odakle početi. Prema mojem dosadašnjem iskustvu, legalni načini internet zarade oko kojih se vredi potruditi su sledeći:
Za više detalja o svakom od gore navedenih načina zarade kliknite na link. Dodatna pitanja i komentari su dobrodošli...


FileServe

Нема коментара:

Постави коментар